kim se younkim se youn، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
kim man hookim man hoo، تا این لحظه: 15 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
park song heipark song hei، تا این لحظه: 14 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
maksiuosmaksiuos، تا این لحظه: 3 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
SHIANGSHIANG، تا این لحظه: 5 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

먼 바다의 공주 (세윤

I am the princess of my own worldI do not need anyone this is my law

Introduce myself

1399/12/10 16:30
نویسنده : 김세윤
815 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی😊

خب میخوام خودم رو بهتون معرفی کنم😉

من نیوشا هستم اما اسم کره ایم کیم سه یونه😇

متولد ۱۶ خرداد سال ۸۹ که چیزی به تولدم نمونده💋

صورتی پاستیلی و رنگ های فانتزی و روشن رو خیلی دوست دارم 😍

و آرزومه برم کره جنوبی❤

شغل مورد نظرم جراح قلب و عروق یا مغز و اعصابه 😁

هم آرمی هستم و هم بلینک ولی بی تی اس رو بیشتر دوست دارم💕

تو گروه بی تی اس جیمین و شوگا و توی بلک پینک جیسو و رزی رو بیشتر دوست دارم✌

آهنگ مورد علاقم دینامیته 💣

اسم بهترین دوستم نیکاست و اسم کره ایش پارک سونگ هیه😊

سریال مورد علاقم پادشاه : سلطنت ابدی و ایمانه که هر تو هر دوتاشون لی مین هو بازی کرده😎

و یدونه خواهر دارم که ازم بزرگتره و اسمش آنوشاست😄

شهر مورد علاقم بوسانه 😌 

زبان انگلیسی و کره ای رو کامل بلدم و فرانسوی و ژاپنی هم دارم یاد میگیرم😊

بیشتر وقتا اعصبانی میشم هیچ وقت حوصله ندارم و در کل زود رنجم البته وقتی تکواندو بزنم خوب میشه و حوصلم میاد سر جاش😙

انیمیشن مورد علاقم استار علیه نیرو های شیطانی و آبشار جاذبه هست دختر کفشدوزکی هم نگاه میکنم البته به اندازه این دوتا دوستش ندارم😇

و تو وبلاگم عکس های کیوت زیاد میزارم😇

ولی دوستام میگن خیلی شبیه مرینتم😅

دوست دارم یه ستاره رو پیدا کنم و اسم خودمو بزارم روش😄

تم وبلاگم هم معلوم نیس😐 

کتاب مورد علاقم خوب های بد بد های خوبه و اصلا از سوفی خوشم نمیاد😠 و بیشتر آگاتا رو دوست دارم😌

و همه کتاب های انتشارات پرتقال هم خوندم🍊

پسندها (10)

نظرات (18)

✿•selva•✿✿•selva•✿
10 اسفند 99 17:17
سلام.
منم سلوام.
منم 23 اذر سال 1389 به دنیا اومدم.
به نی نی وبلاگ خوش اومدین
김세윤
پاسخ
سلام 
خوشبختم😊
ممنون ❤

10 اسفند 99 19:33
فالو شدی دوست داشتی بک بده😍💖💗🎀🌸🌹🌸💟👑

11 اسفند 99 2:17
سلام عزیزم خوش اومدی به نی نی وبلاگ امیدوارم همیشه خاطرات خوبت رو اینجا ثبت کنی😉🎀
حالا که اینقدر با استعدادی میشه بگی اسم من به کره ای چی میشه؟!😂
مرسی از محبتت
موفق باشی و برقرار❤💟💖💗🌹
김세윤
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گلم همچنین شماهم😙❤
گلم کره ای ها اسم هاشون معنی آیندشون رو میده و خیلی مهمه برای همین خودشون انتخاب میکنن شما لطف داری و اگه میخوای اسمت رو به کره ای برات بگم به تاریخ تولدت به میلادی نیاز دارم عزیزم❤😉😊
ممنون شما هم همینطور❤❤
RayaRaya
11 اسفند 99 13:09
خوش اومدی عزیزم:-)
در ضمن گلم،به فن های بلک پینک بلینکی نمیگن
میگن بلینک🙃
نمیدونم چرا خیلی ها این اشتباه رو میکنن:|
김세윤
پاسخ
سلام گلم ممنونم ❤😘
واقعا راستش رو بخوای من مدت زیادی نیست طرفدار بلک پینک اینو نمیدونستم😅😮

11 اسفند 99 15:34
سلام عزیزم&hearts
منم نازنین فاطمه هستم&hearts
متولد 9خرداد1388
김세윤
پاسخ
سلام گلم منم نیوشا هستم خوشبختم
😊😊❤❤

11 اسفند 99 15:34
ورودتون را با هزاران گل سرخ تبریک میگویم&hearts
김세윤
پاسخ
ممنون عزیزم موفق باشی گلم❤❤❤
RayaRaya
11 اسفند 99 15:34
آخه اینو هر بلینکی میدونه💓😊
منم فقط جهت اطلاع گفتم💖
김세윤
پاسخ
😊😊

11 اسفند 99 15:35
راستی اسم من به کره ای چی میشه 
김세윤
پاسخ
چشم عزیزم حتما میگم
هم وطن
11 اسفند 99 15:38
سلام به صاحب این وبلاگ زیبا😗😗
اینترنت دنیای خیلی خطرناکیه و هرچی بیشتر توش نریم و اصلا وب نزنیم و اینستا نریزیم و خیلی از خودمون محافظت کردیم.مخصوصا افراد سودجو هم هستن.موفق باشی.💋
김세윤
پاسخ
سلام گلم خیلی ممنون
بله اینترنت واقعا جای خطرناکیه 
ممنون شما هم همینطور

11 اسفند 99 22:23
متولد ۱۸  اوت سال۲۰۰۵هستم عزیزم❤💟💖
김세윤
پاسخ
گلم اسمت میشه هانگ جین هو 😊
ولی خودت میتونی تغییرش بدی ولی هانگ حتما باید تو اسمت باشه چون نام خانوادگیته😊❤
ᴢᴀʜʀᴀᴢᴀʜʀᴀ
12 اسفند 99 10:47
سلامـ عزیز دلم به نی نی وب خوش اومدی❤💋
خوشحال میشم دنباال کنی😍😍😍
김세윤
پاسخ
سلام گلم ممنون عشقم حتما❤❤😊😊

12 اسفند 99 15:27
میتونی یکم بیشتر برام توضیح بدی که چرا اسمم شد هانگ جین هو؟
چون قاعده ی این انتخاب اسم رو متوجه نشدم
김세윤
پاسخ
عزیزم اسم های کره ای معنی خاصی میدن و و از سه بخش درست میشن مثلا اسم من کیم سه یون از سه بخشه که کیم به معنی نام خانوادگی منه و سه یون اسم کوچیکم نام خانوادگی شما هانگه و نمیتونی تغییرش بدی ولی اسمت یعنی جین هو رو میتونی عوض کنی و من اسمت رو از روی تاریخ تولدت به میلادی فهمیدم من متولد سال 2009 هستم برای همین نام خانوادگیم کیمه حالا اگه خواستی من چند نمونه از پرطرفدارترین اسم های دخترونه کره ای رو برات میزارم تا اگه خواستی تغییرش بدی 😊❤

12 اسفند 99 15:38
ممنون عزیزم هر جور صلاح میدونی ولی یه سوال دیگه هم دارم و اون اینه که فامیلی بر چه اساسی انتخاب میشه؟بر اساس فایمیلی به فارسی یا نه؟
ممنون از جوابت عزیزم🌺🎀
김세윤
پاسخ
نه عزیزم ربطی به فارسی نداره 😊
اونا خودشون فامیلی دارن و دیگه نیاز به انتخاب نداره ولی ما که میخوایم اسم خودمون رو به کره ای بفهمیم فامیلیمون رو باید بر اساس تاریخ تولد انتخاب کنیم

12 اسفند 99 15:51
خیلییییی ممنون که اسمم رو به من گفتی نیوشای عزیزم
کیم سه یون عزیز💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗
김세윤
پاسخ
خواهش میکنم عشقم❤❤❤❤❤❤
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
12 اسفند 99 18:45
سیییللللللللیاااااااااااامممممم🎀💚
خوششش اومدی نی نی وبلااااگ🌞☃
و به جمع نی نی وبلاگیا هم خوششش اومدیییی🎊👋🏻💥
(لابد الان میگی این چشه روانیه؟!😐😂)
خبببب
همونطور که به احتمال 110 درصد(تیکه کلام یکی از همکلاسیامه😂) میدونی اسمم آناهله بازم میگم که اسمممم آناهلللل عه (یجوری تکرار میکنم انگار طرف مقابلم نمیفهمه😐😂)
من متولد 5 مرداد 1388 عم و خودمم میدونم اسمم به کره ای چی میشهههه(البته الان یادم رفته جدی نگیر😐💚)
دیگه چی بگم براااااااااتتت...
خیهوببب
(خیلی کار دارم فقط نمیدونم چرا دارم تو نی نی وبلاگ میچرخم اصن... 😐💔😂)
وایسا برم پستتو دوبااه بخونم ببینم چیزی میزی لازم هس تا بگم:| (آخه میز رو چجوری میخوام بگم؟؟؟!!!😐😂😂)
من رفتم:|
با اینکه علاقه خاصی ندااارم راجع بهش بحرفم ولی بایست تو بی تی اس و بلک پینک کیه؟؟؟!!!
16 خردااااااااااااااد؟؟؟!!!!!!! چیزی به تولدت نموندهه؟؟!!! من ده بیست بار نگاه کردم مطمین بشم:|||   (تعجب نکن من تولد پیرارسالم  تو صبح تولدم هم احساس تولد نداشتم و اصن چیز خاصی نشد کلا یه روز معمولی بود:| اصن حس نکردم تولدمه یا تولدم نزدیکه:||| )(ولی خب تولد دوازده سالگیم که میشه مرداد سال دیگه خیلی چیز خاصصصیه:||| )(چقد پرانتز تو پرانتز بود وایسا اینتر بزنم😂)

والا ستاره پیدا کردن به این آسونیا نیست مامان منم که میبینی خیلی خوش شانسه:||| (فهمیدی اسمش چیه دیگه؟؟!😄😆❣✨)

خب از اوجایی که چیز دیگه ای برای حرف زدن نیافتم اینو کامنت میکنم بعدا دوباره کامنت میذارم البته اگه لازم بشه:✨💙


راسسسسسسسستیییییییی...
من از عزیزم و گلم و اینا متنفرم پس لطفا سعی کن با من خیلی راحتتتت باشی😐😂✨💛

دیگه واقعا بای:
김세윤
پاسخ
ســـــــــلام ممـــــــنون❤❤❤❤
از آشـــــناییت خوشبختم😊😊
منم نیوشا هســتم تاریخ تولدمم که  میدونی😅😄
مـــنم تولدم رو زیـــــــاد دوست ندارم 😐😐همش کادو های تکراری😡😡😏ولی مال امسال برام مهمه یعنی خودش مهم نسیت هاااااا کادویی که توش میگیرم مهمه😆😅
من کلااااااا به نجوم خیلی علاقه دارم😍 یعنی حدودا شبا تا ساعت چهار صبح دنبال ستاره میگردم ( بیکارم دیگه😆😅😐) یدونه سیاره هم پیدا کردم ولی نمیدونم کشف شده یانه 😅😅😅

خب چوووون گفتی راحت باشم بهت بگم آنااااهل😅😊😉
خودمم زیاد از عزیزم و اینا خوشم نمیاد 😅
خب خدافظ😊
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 اسفند 99 14:58
عهههه چه خوووب
(شاید باورش برات سخت باشه ولی یه دوست دارم(خعیییلی صمیمیییی) تو مدرسمون اسمش نیوشاست اسم خواهرای دوقلوش آنوشا و (اونیکیو یادم نیست) هست و عاااااااششققققق نجوم عه و آرزوشه بره ناسااااا!!!
اونم یه آرمی خیلییی خفنهههه بلینک هم هست یکم...

تو که اون نیستیییی؟؟!!!!
(البته تاریخ تولداتون با هم فرق داره😐😂❤)
​​​​​​
김세윤
پاسخ
واااااااااااااای چــــه جالب😮😅
نهههه من اون نیستم آنوشا از من بزرگتره😅😅😆😆 تازه من یه دوتا خواهر دارم ولی اون یکی خیلی ۱۴ سال از من بزرگتره😊😉 و کلا خیلی ضد حالع😡😡 راستی ناسا کجاس🤔من فقط ناساو میشناسم که تو آمریکاس یکی دیگه هم هست تو آلمان ولی من ناسا نشنیدم😊😅😐

نه من نیستم😅
✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣✨🍀𝘼𝙣𝙖𝙝𝙚𝙡 𝙘𝙝𝙖𝙣
13 اسفند 99 22:25
ناسا یه سازمان جهانی هست که به فضا مربوط میشه.&zwnj..
​​​​​
김세윤
پاسخ
اوووووووووه گرفتم😊
این ناسا رو که همه میشناسن من با اون یکی ناسا اشتباه گرفتم😅
ارمیاارمیا
20 اسفند 99 20:50
این که بالاست پاتریک در انیمنشن باب اسفنجی 
김세윤
پاسخ
اره پاتریکه 😊😅